Tuesday, August 9, 2011

~tribute zaman sekolah menengah atas~

nape aku tulis menengah atas,
sebab ini kisah mase aku duk teknik airport..
aku batch 05/06..
ok ini kisah kami..
~kisah AT08 aku dan cter, zaman matrik aku da cter, so skrg beralih zaman sekolah lak..~
skrg aku tengah praktikal..n situasi aku x same ngn skrg..
aku rase zaman aku budak2 nakal je.. xde yg kurang ajar ngn cikgu, tp skrg, nakal+kurang ajar, sory i use that word.. bukan semua cam 2, cume ade segelintir yang perlu diberi perhatian, ni lah cabaran tuk guru2 pada zaman skrg..

ok ini kisah kami....

x larat aku nk cter sorg2.. semua dak kelas aku ade 30 orang, 5 lelaki, 25 perempuan.. banyk giler perempuan, 2 tuk kelas aku lah yang amek perdagangan, law amek kejuruteraan kat sekolah 2, terbalik, ramai laki dr perempuan..
tp 2 x jadi masalah..

ok my best friend, sbnrnya semua kwn baek aku, aku kawan ngn semua org, dan semua itu adalah kawan baek aku, semua org disini adalah budak kelas aku yup.. KP2 2005/2006

aku x sanggup nk letak gmbr tym sekolah dulu.. malu2.. aku letak lah satu k..

ok ini gmbr kelas aku dulu, nk tunjuk je.. cantik kan.. 

n sory kwn2.. gmbr kamu yg termasuk.. 
FYI, kelas ni, telah menjadi johan kecerian kelas, selama 1 bulan lebey secara berturut2.. hebat x kelas kami.. hahaha, jangan maen2.. catat rekod 2..

ok mesti x puas tgk 1 gmbr kan..
so aku upload lagi 2.. hihihi
ok saje nk tunjuk clas lawa... hihihi
dr depan, mila, shahril, dilah n bie..

ok sekali lagi.. bila kelas tiada guru.. camni lah jadinya.. semangat lili berdepan ngn tuk guru muzammil.. hehehe


ok sebenarnya ramai agy dak2 kelas aku sebenarnya.. hihi

kamu semua mmg sporting gila.. sggup bersusah payah, pinjam bas sekolah, semata-mata nk tengok guru class kita give new birth.. mesti dan besar kan skrg anak tecer..

hihihi..
ok ni request lisa..
hahaha.
sory lisa aku upload gmbr tym mu budak2...
leesa kartini

skrg da semakin lawa, dulu pon lawa, skrg pon lawa..
hahaha, ramai peminat ni tym sekolah dulu, tp xnk cter panjang sal ni.. law nk taw tanye tuan punya badan..
lam kelas kuat gak tido ni, aku pon same.. hihihi
tp x kesah lah.. skrg masing2 dah berjaya..
alhamdulillah..
dia ni suara lantang woo..
jadi conduct tuk kawat kaki KRS.
juara 2.. teknik airport mmg megang..
hahaha, 2 dulu skrg xtaw lah camne, lame x amek taw perkembangan.. hihi
lam kelas, kuat jugak menyembang, berjiwang ni... duduk kat group belakang aku..
pape pon aku ttp syg mu lisa, as my friend..
lame x jumpa kan..
bila lah dapat ketemu... huhuhu

2 saje...
masing2 mempunyai kisah masing2..
alhamdulillah, semua kwn2 aku tym sekolah teknik ni semua berjaya..
pape pon.. aku rindu saat kat sekolah..
law lah bole putar balik waktu,
teringin je aku nk pegi..
tp hidup mesti diteruskan..
itulah yang mematangkan kita semua..

ok bila dengar lagu ni aku ingt mu besah...
gaya mu tak kan ku lupa..



khas tuk kawan aku...



igt x lagu ni femes tym kita form 5 kan.. kita nyanyi ramai2 lam kelas.. sampai kena tegur kat cikgu yang sedang ngajor kat kelas sebelah.. hihihi otai punya senior...
hhahahaha

guys.. i miss u n luv u damm so much..
kenangan kita xkan aku lupa,....

1 comment:

mila said...

huhu..pic ak pown ada...tembam gler pp...baen..mu x wat crite tyme kte kat matrik ker??hehe