Friday, January 7, 2011

STABILKAN EMOSI ANDA

hahahaa.. pehal aku nk cter sal emosi ni..
ntah. tibe2 yang 2 yang aku nak taip..
so terbitlah rumus dimana anda sekarang bermain dengan emosi..
rumus yang pertama 1)perasaan....
satu menda yang halus,
yg dapat dirasai oleh sesetengah org sahaja...
knp dikatakan sesetengah org..
da yg laen xde prasaaan..
camne nak rase.. betul x..
hahhaahaha..
2) da xde rumus da.... padahal xde idea da...

haik ya.... bnyk betul aku mahu pk ini sem..
1)thesis
2)thesis
3)thesis
4)thesis
.
.
.
.sampai 40( cukup kuota ngn name aku) hihihi

yg laen aku xnak pk...
pergh.. hebat..
wan arbaein binti ali umo 22
anda dikehendaki melakukan satu kajian mengenai.....
bla bla bla bla.....
ntah tajuk pon aku x pk agy nak wat thesis ni...
tulis sal umo 22..
jap aku nk gelak jap ngn umo ni...
hahaha...
nape aku nk gelak.. lawak ke..
lantak r... aku nk gelak..
aku pnyer suke...
kasar tol bhasa aku..
x kan.. biasa2 je kan..
bain budak baek lah...
cewah, perasaannya aku
sbnrnya, aku x caye ngn umo aku ni..
cewah gitu, perasaan nk muda agy..
coz aku still agy 21.. bulan 10 baru umo 22
hihihi...

berbalik dengan tajuk...
huh huh huh....
mengeluh jap...baen x bek mengeluh...
aku ade 3 sem agy..
perasaan aku skrg..
malas nk abeskan....
mak aku ckp... sabar, ade 3 sem agy.. t abeslah..
sejuk sket aty aku ni.. hihihi
akhirnya dengan bermalas2 san
akhirnya sampai jugak upsi...
jumpe mbr2 yg da ditinggalkan oleh aku selama sebulan...'
mesti korg R.I.N.D.U kat aku kan... hihihihi..
xpe.. skrg.. i'm back...

da FULLSTOP..

da malas da nk tulis sbnrnya.. sebab aku da start mengarut..

kdg2 perasaan bole menipu diri sendiri
kdg2 diri sendiri bole menipu perasaan
kdg2 emosi hadir bila ade perasaan
dan emosi kite juga bole menipu diri kite sendiri
jangan kite terlalu terbuai oleh mainan emosi perasaan dalam diri
kerana ia akan buat kite merasa sesuatu yang hilang
padahal ia ade disekililing kite..

sebelum akhiri entry ni..
aku nk korg dengar lagu ni..
bess.....
iklan jap: sape2 ade cter ni gtaw aku ye.. aku nk.. hihi

No comments: