Friday, July 23, 2010

KePalAku TeraSA SeSaK

Fuhh, Td ada meeting persatuan..
melihat daripada perancangan yang dibuat,
ku melihat begitu banyak aktiviti yang di rncgkan..
maknanya aku bertambah Bz lah aku semester ni...
argh!!!!!cme mengeluh..
aku ingat nak letak jawatan jew...
tp bila difikirkan balik, nanti xde org lop nk pegang persatuan ni..
(cam lah aku ni pangkat tinggi lam persatuan)
aku harap ramai lah permohonan yang nak jadi Ajk persatuan ni..
bolehlah aku nak bersara awal..
heeheheehe
tu satu hal...
hal yang len plop...
minggu membuat asignment telah tiba...
w/pon report ROS a.k.a rncgn orntasi sekolah
dah siap...
byk lagi asignment yang menunggu untuk disiapkan..
pergh mmg byk lah aku kena wat sem ni..
harap2 aku dapat tempuhinya..
Ya Alllah bantulah hamba mu yang lemah ni,...
bantu lah aku ketika berada dalam kesusahan ataupun kesenangan..
mudah2-an urusanku berjalan dengan lancar...

No comments: