Friday, October 9, 2009

parti terkejut

perancang utama
: kroki, kfizal, knasz
mangsa terbuli.:
bain
alkisahnya...begini,
tepat kul 11.55 aku di telefon oleh k fizal suh dtg umah dye..maklumlah hari aku lepak bilik dye..dah jadi kamcing lah ni.dye tepon aku kononnya nak bncg sal produk hpa, yg dye suh aku beli..kononnya..
aku pon pergilah..tp aty ni dah kuat mengatakan ade benda yg nak terjadi ni..
umah dye depan umah aku je...skejap je sampai..
bukak pintu, umah gelap..
so aku terkaku lah kat pintu depan tu...
bukak je terus kena percikan salji buatan kaler kuning...
pergh abes aku...
selepas tu bermula adegan2 yg penuh ngn keseronokan..
xyah cter lah sal ni..
cam korg x pernah wat..huhuhu
tp aku ucapkan terima kasih byk2 buat k roki, kfizal n knasz wat suprise party tuk aku..
tq byk2..sudi wat acara ni w/pon sy masih junior lagi..mklumlah sumer dah tua..aku je yg paling muda..huhuhu.sampai tulis umo aku kat kek tu pon 21..nk suh aku join dyorg cepat2..hiihihi
padahal umo dyaorg dah 22 n 23 dah..aku lah paling muda dr dyorg sebenarnya..huhu
mmg terharu..seb bek x nangis depan dyorg...xpe simpan lam hati je...
xyah gtaw..
tp mmg rase terharu ngn suprise yg dyorg bg ni..
tq byk2 k.roki, kfizal...n knasz..
knasz jauh dtg..umah kat aras bawah..sggup nek kat aras atas nak wat suprise party ni..
papepon syg korang semuanya....
dan juga kawan aku yg len2..
luv u all

2 comments:

akulah superman said...

hahahahaha...bain koya

tiongTiong coming... said...

hai, sy ada wat prmotion mobile keychain..jemputlah singgah

http://feltwishes.blogspot.com