Friday, September 18, 2009

buat kuih raye....

aku sampai umah lam kul 7.30 cam tu lah...
sampai je aku terus tido...sampai lah lam kul 10.30 cam 2..
pas tu aku trun g kat ruang tamu kat bawah..
aku tgk mak aku tgh anyam ketupat nasi..
aku sembang lah ngn mak aku..
pas tu ye gtaw yg kak aku ajak wat kuih rayer kat umah ye..
sbnrnya pagi tadi kak aku yang amek aku kat stesen bas..
tp ayh sedare aku menawarkan diri..
kebetulan sepu2 aku pon sampai pg tadi...
pas tu lam kul 12 tghri..
aku nek moto terus g umah akak aku..
yg mengambil masa lam 20 minit..
pas tu bermula aksi2 aku kat dapur
hehehehe
aku tolong lah pe yang patut aku tolong..
1 jenis akak aku dah siap wat.
tinggal kek je yg blom..
so aku tolong lah akak aku wat kek...
lenggoh tgn aku...
separuh drpd bekas aku n akak aku wat mcm cup cake..
tp gne bekas kertas yg kecik..
tp x jadi...coz kertas kecik sgt...
huhuhuhuu
tp kek ok jadi..kembang elok...
hehehhe
tu lah pengalaman aku kat dapur wat kek tuk raye tahun ini..
sampai umah terus de keje buat..
syok nya balik umah..........

1 comment:

IMCurtain said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri & Selamat Bercuti dari IMCurtain.

p/s: Join our blogging community and spread your words there! Social Blogger Community